Tisztelt Ügyeleink!
Ezúton értesítjük Önöket, hogy a veszélyhelyzet várható megszűnésére tekintettel 2020. június 22. napjától Társaságunk ügyfélszolgálata és főpénztára ismét a korábbi nyitva tartási időben fogad ügyfeleket:
- Ügyfélszolgálat: Hétfőtől csütörtökig: 08.00 órától 16.00 óráig, valamint pénteken 08.00 órától 13.00 óráig
- Főpénztár: Vasárnaptól csütörtökig 18.00 órától 23.30 óráig
Helybiztosítás igénylése miatt lehetőségük van személyesen felkeresni az irodát minden hónap utolsó 5 munkanapján 18.00 óra és 23.30 között.
Az irodában továbbra is két ügyfél tartózkodhat egy időben, a maszk használata vagy az arc eltakarása továbbra is kötelező. Kérjük, hogy a várakozás során legyenek figyelemmel a távolságtartás szabályaira és vegyék igénybe a kihelyezett víz nélküli fertőtlenítőszer adagolókat.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a bérleti díj számlák, valamint a helybiztosítások díjának átutalására továbbra is van lehetőségük. Átutalás esetén a helybiztosítás díjáról szóló számlát az irodában tudják átvenni.
Számlaszámaink:
CIB Bank: 10700024-27301809-51100005
OTP Bank: 11720025-20186272-00000000
Tekintettel arra, hogy a járványveszély továbbra sem szűnt meg, kérjük, hogy az irodát csak különösen indokolt esetben keressék fel személyesen. Munkatársainkat továbbra is elérik a 061/421-3611-es számon, vagy e-mailen (piac@nagybani.hu).
Együttműködésüket továbbra is köszönjük!
Budapesti Nagybani Piac Zrt.